Hanna Maria Therapy s.r.o. - Voňavý marketing a vůně pro Vás
Hanna Maria Therapy s.r.o.
Sladkovského 767
530 02 PARDUBICE
Česká republika

mobil: +420 608 684 124
e-mail: tomasek.essenses@centrum.cz
web: www.essenses.cz
Novinky

Způsob zušlechťování prostoru pomocí vůní spočívá v tom, že průchodem vzduchu přes vonnou náplň uvnitř difuséru dochází k aromatizování ovzduší. Aromatizované molekuly vzduchu působí v ovzduší po velmi dlouhou dobu. Tímto přístrojem lze zušlechtit prostor 80 - 100 m3.

Neustále hledáme nové metody marketingu a zlepšování vztahů mezi firmou a klientem. Vše již bylo vynalezeno, ale na podstatnou metodu, která je fascinující právě v tom, že je nepřehlédnutelná a navíc zasahuje hluboko do podvědomí, se zapomíná.

Úvod » Vůně » Rozdělění vůní

Rozdělení vůní

Vůně nás provázejí všude

Vůně nás provázejí všude. V zaměstnání, doma nebo v autě. Jakmile někam vejdeme, vůně je většinou to první, co naše smysly zachytí, aniž bychom si to vědomě uvědomili. Mnohé studie prokázaly, že čichová paměť je mnohem silnější než zraková.

V praxi to znamená, že až 95% informací získaných zrakem do jednoho roku zapomeneme, ale u čichové paměti je to pouze 20%. Proto se dnes firmy ve světě snaží mít i svou pachovou identitu. Je to nezbytná strategie firem.

Technicky, tedy pro účely strategie obchodu, lze základní skupiny vůní rozdělit následovně:

1. Hlavové

Jsou to vůně jemné, nedráždivé, přírodního charakteru. Většinou se využívají přírodní složky aromaterapie, jelikož esence působí přirozeně a jsou příjemné velkému počtu lidí. Jsou těkavé, ovlivňují především myšlení, zvyšují pozornost a koncentraci. Pozitivně působí na myšlení, dodávají pocit čistoty. Rychleji odezní.

Použití: kanceláře, banky, seminární místnosti.

2. Srdcové

Ovládají naše city. Dokážou nás obšťastnit a zlepšit náladu, zprostředkovat pocit jistoty. Podporují psychiku a pozitivní myšlení.

Použití: lékárny, lékařské ordinace, prodejny běžné spotřeby, poradenské místnosti. Všude tam, kde chceme vytvořit srdečnou a otevřenou atmosféru, vykázat se solidností a kvalitou.

3. Základní

Jsou nejtěžší a mají nejmenší těkavost. Mají uzemňující charakter. Působí svůdně, ale pokud se použije vyšší koncentrace, působí velmi těžce až nemile.

Použití: luxusní prodejny, boty, šperky. V obchodech, které nabízejí zboží image charakteru. Používají se tam, kde chceme zvýšit ochotu a kontakt s nabízeným zbožím.

© 2011 Hanna Maria Therapy s.r.o. - Voňavý marketing a vůně pro Vás | Mapa stránek | Výměna odkazů
Veškeré obrázky, fotografie, texty a katalogy na těchto webových stránkách jsou duševním majetkem firmy a předmětem autorskoprávní ochrany ©Hanna Maria Therapy.

Realizace a SEO: Internetové poradenství